Виробник: | REPSOL |
Ємність: | 5 л |
В'язкість за SAE: | 5W-30 |
Гарантія, міс: | 0 |
Допуски ОЕМ: | VW 505.00, VW 505.01, BMW LL-04, MB 229.52, MB 229.51, GM Dexos 2 |
Категорія техніки: | легкові |
Класифікація ACEA: | C3 |
Класифікація API: | SN, CF |
Паливозберігаюче масло, вироблене на основі синтетичних базових масел. Відповідає допускам General Motors Dexos 2, BMW LL-04, Mercedes-Benz 229.51 /229.52 і Volkswagen 505 00 /505 01 і ідеально сумісне з двигунами, які вимагають від масла даних специфікацій. Виробляється за системою "Mid SAPS" (зменшена кількість фосфору, сірки і золи) що допускає застосування масла в автомобілях з системами доочистки відпрацьованих газів (фільтром сажі або триступінчатим каталітичним нейтралізатором) і забезпечує їм стабільну і довгострокову роботу.
Масло REPSOL ELITE EVOLUTION DX2 5W-30 RPP0050IFB 5л має стійкість до окислення і зносу, а також вкрай ощадливо витрачається на угар - це дозволяє використовувати його в силових агрегатах з подовженим інтервалом заміни (за умови дотримання рекомендацій виробника автомобіля).
- Надійно захищає елементи двигуна від зносу, перегріву і можливого виходу з ладу.
- Знижує втрати потужності на тертя рухомих пар, сприяє економії палива і максимальної продуктивності силового агрегату.
- Зберігає текучість дуже широкому спектрі температур і забезпечує легкий запуск в зимовий період.
- Завдяки миючим, диспергирующим і антикорозійним присадкам масло зберігає двигун в чистоті і забезпечує вільних хід всіх його елементів.
- Володіє стійкістю до піноутворення.
Основні характеристики | |
---|---|
Виробник | REPSOL |
Фізичні характеристики | |
Ємність | 5 л |
Інші характеристики | |
В'язкість за SAE | 5W-30 |
Гарантія, міс | 0 |
Допуски ОЕМ | VW 505.00, VW 505.01, BMW LL-04, MB 229.52, MB 229.51, GM Dexos 2 |
Категорія техніки | легкові |
Класифікація ACEA | C3 |
Класифікація API | SN, CF |
Тип основи мастила | синтетичне |
Артикул | RPP0050IFB |
Країна виробництва | Іспанія |
Модель | ELITE EVOLUTION DX2 5W-30 5л |
Двигун | |
Тип двигуна | бензиновий, дизельний, турбований |