Сервісний центр
TiRex
Сервісний центр
Каталог товарів

Обмін та повернення

Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в мережі магазинів «», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати упаковку не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: У разі виявлення слідів використання - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека, гарантійного талона та надати документ посвідчує особу, для повернення коштів.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

  • Предмети сангігієни.
  • Парфумерна-косметичні вироби.
  • Перо-пухові вироби.
  • Дитячі іграшки м’які.
  • Дитячі іграшки гумові надувні.
  • Зубні щітки.
  • Апарати для гоління.
  • Помазки для гоління.
  • Гребінці, гребені та щітки масажні.
  • Рукавички.
  • Тканини.
  • Тюлегардинні і мереживні полотна.
  • Килимові вироби метражні.
  • Білизна натільна.
  • Білизна постільна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.