Сервіс та гарантія
Купуючи техніку в «Tirex», Ви можете бути впевнені в якості товару та успішній його експлуатації в подальшому. Наші клієнти отримують тільки оригінальне та якісне обладнання.
Повернення, обмін або заміна товару здійснюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Звертаємо Вашу увагу, що товар не підлягає поверненню/обміну в таких випадках:
- Техніка не в повній комплектації.
- Немає чеку, який доводить купівлю в магазині «Tirex».
- Втрачено гарантійний талон.
- Немає акту, в якому детально описано недолік, що склала сервісна служба.
Деталі гарантійного обслуговування
- Уся побутова техніка та обладнання має працювати при напрузі 220В та 50Гц.
- Якщо немає гарантійного талону, то гарантійний ремонт не здійснюється.
- Гарантія не розповсюджується на поломки, якщо виріб використовувався неправильно, або ж має механічні дефекти викликані неуповноваженими особами чи при самостійному перевезенні покупцем.
- Гарантія не діє на деталі виробу з пластику, скла та ін.
- Можливі дефекти чи недоліки виробу в гарантійний період усуваються безкоштовно протягом 14 діб з моменту надходження заяви, або ж 30 діб, якщо для цього потрібні запчастини з-за кордону.
- Гарантійний ремонт не включає роботи щодо встановлення техніки.
- Якщо будо здійснено необгрунтований виклику майстра, власник виробу має сплатити витрати за виклик відповідно діючого тарифу.
- Заміна виробу є ймовірною у тому разі, якщо сервіс-центр «Tirex» підтвердив неможливість відремонтувати дефект.
- Гарантія надає покупцю перед компанією єдине та виняткове право на виконання ремонту виробів і ніяких інших прав, включаючи цивільну відповідальність.