Сервісний центр
TiRex
Сервісний центр
Каталог товарів

Сервіс та гарантія

Купуючи техніку в «Tirex», Ви можете бути впевнені в якості товару та успішній його експлуатації в подальшому. Наші клієнти отримують тільки оригінальне та якісне обладнання.

Повернення, обмін або заміна товару здійснюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Звертаємо Вашу увагу, що товар не підлягає поверненню/обміну в таких випадках:

  1. Техніка не в повній комплектації.
  2. Немає чеку, який доводить купівлю в магазині «Tirex».
  3. Втрачено гарантійний талон.
  4. Немає акту, в якому детально описано недолік, що склала сервісна служба.

Деталі гарантійного обслуговування

  1. Уся побутова техніка та обладнання має працювати при напрузі 220В та 50Гц.
  2. Якщо немає гарантійного талону, то гарантійний ремонт не здійснюється.
  3. Гарантія не розповсюджується на поломки, якщо виріб використовувався неправильно, або ж має механічні дефекти викликані неуповноваженими особами чи при самостійному перевезенні покупцем.
  4. Гарантія не діє на деталі виробу з пластику, скла та ін.
  5. Можливі дефекти чи недоліки виробу в гарантійний період усуваються безкоштовно протягом 14 діб з моменту надходження заяви, або ж 30 діб, якщо для цього потрібні запчастини з-за кордону.
  6. Гарантійний ремонт не включає роботи щодо встановлення техніки.
  7. Якщо будо здійснено необгрунтований виклику майстра, власник виробу має сплатити витрати за виклик відповідно діючого тарифу.
  8. Заміна виробу є ймовірною у тому разі, якщо сервіс-центр «Tirex» підтвердив неможливість відремонтувати дефект.
  9. Гарантія надає покупцю перед компанією єдине та виняткове право на виконання ремонту виробів і ніяких інших прав, включаючи цивільну відповідальність.