Основні характеристики:
Виробник: | EVO |
Ємність: | 200 л |
В'язкість за SAE: | 10W-40 |
Гарантія, міс: | 0 |
Допуски ОЕМ: | MB 229.1, MB 228.3, Volvo VDS-3, Cat ECF-1a, Global DHD-1, Deutz DQC III-10, Cat ECF-2, Cummins CES 20.072, Cummins CES 20.076, Cummins CES 20.077, Cummins CES 20.078, Man M 3275, Mack EO-M Plus, Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-2, Daf HP-2, Daf HP-1, MTU Type 2.0, Scania LDF |
Категорія техніки: | вантажні, сільгосптехніка, спецтехніка |
Класифікація ACEA: | A3, B4, E5, E3, E6, B3 |
Класифікація API: | SL, CI-4, CI-4/SL |
Опис
Моторне масло EVO TRD5 TRUCK DIESEL 10W-40 - Витривалість та довгострокова працездатність двигунів великовантажних автомобілів багато в чому залежить від якості масла, яке в них залито. Відмінно зарекомендувало себе останніми роками моторне масло EVO TRD5 Truck Diesel 10W-40 напівсинтетичне.
В основі складу універсальної напівсинтетичної олії ЕВО 10В-40 застосовується високоякісний мінеральний мастильний матеріал з високими антифрикційними властивостями. До цієї основи вдало додано цілий спектр синтетичних присадок, які:
- Зменшують тертя деталей як у малих, і великих оборотах і за великих навантаженнях;
- Очищають канали та поверхні внутрішньої частини мотора;
- Захищають від зносу кривошипно-шатунний та газорозподільний механізм;
- Перешкоджають утворенню корозії та нагару у двигуні.
- Стабільна в'язкість даного мастильного матеріалу зберігається при високих температурах (до +30 за Цельсієм). Впевнений холодний запуск буде можливим навіть за -40°С.
Області застосування та рекомендації до експлуатації
Враховуючи високі показники якості оливи EVO TRD5 Truck Diesel 10W-40, вона рекомендована до використання більшістю виробників сучасних вантажних авто, тягачів, автобусів та спецтехніки. Транспортні компанії вже кілька років успішно користуються ним для мастила двигунів класу Євро 3 та Євро 4, які мають невеликий рівень шкідливих викидів, а також обладнані системами рециркуляції вихлопних газів. Це можуть бути двигуни з турбонаддувом та без нього. Виробник допускає використання напівсинтетичного масла ЕВО 10W-40 як у дизельних, так і бензинових (газових) моторах.
- API CI-4/SL
- ACEA E3/E5/E7/B3/B4/A3
- MB 228.3/229.1
- Scania LDF/LDF-2
- MAN M 3275
- Volvo VDS-3
- Renault RVI RLD-2
- DAF HP-1/HP-2
- MTU Type 2
- Caterpillar ECF-1a/ECF-2
- Cummins CES 20072/20076/20077/20078
- Global DHD-1
- MackEO-M+
- Deutz DQC III-10
Характеристики
Основні характеристики | |
---|---|
Виробник | EVO |
Фізичні характеристики | |
Ємність | 200 л |
Інші характеристики | |
В'язкість за SAE | 10W-40 |
Гарантія, міс | 0 |
Допуски ОЕМ | MB 229.1, MB 228.3, Volvo VDS-3, Cat ECF-1a, Global DHD-1, Deutz DQC III-10, Cat ECF-2, Cummins CES 20.072, Cummins CES 20.076, Cummins CES 20.077, Cummins CES 20.078, Man M 3275, Mack EO-M Plus, Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-2, Daf HP-2, Daf HP-1, MTU Type 2.0, Scania LDF |
Категорія техніки | вантажні, сільгосптехніка, спецтехніка |
Класифікація ACEA | A3, B4, E5, E3, E6, B3 |
Класифікація API | SL, CI-4, CI-4/SL |
Тип основи мастила | напівсинтетичне |
Артикул | TRD5 200L |
Країна виробництва | Німеччина |
Модель | TRD5 TRUCK DIESEL 10W-40 200L |
Двигун | |
Тип двигуна | дизельний, турбований |
Вас також можуть зацікавіти