Виробник: | AOC |
Контрастність динамічна: | 80 000 000:1 |
Контрастність статична: | 3500:1 |
Кути огляду (гориз./вертик.): | 178/178 |
Максимальна кількість кольорів: | 16.7 млн |
Покриття: | матове |
Співвідношення сторін: | 16:9 |
Технології поліпшення зображення: | Flicker Free, Low Blue Light, CrossHair, HDR 10, low input lag, Motion Blur Reduction, AOC Shadow Control, Game Colour |
AOC CQ32G4VE це 32-дюймовий вигнутий QHD-дисплей, що надає неперевершені ігрові можливості завдяки чудовій роздільній здатності 2560x1440 і плавній частоті оновлення 180 Гц. Цей монітор має кривизну 1500R і швидку панель VA із затримкою 1 мс GtG і сумісністю з HDR10, що забезпечує вражаючу графіку та насичені кольори. Завдяки MPRT 0,5 мс і невеликій затримці введення відгук стає майже миттєвим, а індивідуалізація за допомогою G-Menu дає змогу персоналізувати налаштування. Цей монітор - ваш квиток до перемоги в конкурентній боротьбі.
Роздільна здатність QHD
Завдяки роздільній здатності 2560 x 1440, Quad HD (QHD), досягаються чудові якість і чіткість зображення, що дають змогу побачити найдрібніші деталі. Співвідношення сторін 16:9 широкого екрана забезпечує великий простір для роботи та розташування вікон, а також дає змогу насолоджуватися іграми та фільмами в їхній вихідній роздільній здатності.
Частота оновлення 180 Гц
Змагальні та інтенсивні ігри вимагають найкращих технологій, що забезпечують плавність і плавність гри без затримок. Цей монітор AGON від AOC має частоту оновлення 180 Гц, що в 3 рази швидше, ніж у стандартного дисплея. Нижча частота кадрів може призвести до того, що вороги стрибатимуть з місця на місце на екрані, що зробить їх дуже важкими для ураження цілями. Частота кадрів 180 Гц відновлює критично важливі зображення, яких бракує, назад на екран, показуючи рухи супротивника в надплавному русі, даючи змогу вам легше націлюватися. З цим ігровим монітором AGON від AOC вам не доведеться миритися із затримкою введення і розривами екрану.
Перемикання між відтінками сірого
GtG - скорочення, яке означає «від сірого до сірого». Ця характеристика являє собою час, який необхідний одному пікселю для перемикання з одного рівня сірого до наступного. У комп'ютерних іграх на рахунку кожна мілісекунда, оскільки від неї може залежати влучання або промах. Швидкий час відгуку також усуває ефект ореолу і розмиття зображення під час руху.
Зануртеся в гру на повну потужність з HDR10
HDR10 тут, щоб поліпшити якість зображення ще більше, поліпшивши синхронізацію вашої відеокарти або консолі з монітором. Це створює реалістичніший, захопливіший і плавніший ігровий досвід: Ви почуватиметеся так, немов входите в гру, кадр за кадром.
Низька затримка введення
Розкрийте потенціал своїх реакцій у режимі низької затримки введення (Low Input Lag) від AOC. Забудьте прикрашання: у цьому режимі всі ресурси монітора перекидаються на обробку відгуку, що забезпечує абсолютну перевагу в потрібний момент під час спуску курсу слабким натисканням.
Час відгуку рухомого зображення
MPRT - це скорочення, що означає «час відгуку рухомого зображення». Технологія MPRT вимикає і вмикає підсвічування монітора під час зміни зображення. Завдяки скороченню часу відображення кадру на моніторі зменшуються ефекти ореолу і розмиття, що забезпечує більш плавний, більш «гладкий» ігровий процес.
Adaptive sync
Adaptive Sync синхронізує вертикальну частоту оновлення монітора з частотою кадрів відеокарти, у такий спосіб забезпечуючи плавність будь-якого ігрового процесу шляхом усунення затримок, розривів і тремтіння зображення. Ця функція також корисна під час перегляду відео та інших візуальних мультимедіа, також покращуючи плавність перегляду.
Flicker-Free
У технології Flicker-Free AOC застосовується система підсвічування на основі згладженого постійного струму, знижуючи мерехтіння зображення. При максимально зниженому навантаженні і втоми очей ви зможете насолодитися тривалим ігровим марафоном з комфортом!
Low Blue Light
Короткі хвилі синього кольору можуть стати причиною погіршення зору. Технологія AOC Low Blue Light повністю блокує шкідливі сині промені без втрати колірних якостей дисплея. Інші спроби усунення та зменшення променів синього кольору включають застосування різних фільтрів і параметрів для одержання затемненого зображення та зображення в жовтуватих відтінках.
Основні характеристики | |
---|---|
Виробник | AOC |
Контрастність динамічна | 80 000 000:1 |
Контрастність статична | 3500:1 |
Кути огляду (гориз./вертик.) | 178/178 |
Максимальна кількість кольорів | 16.7 млн |
Покриття | матове |
Співвідношення сторін | 16:9 |
Технології поліпшення зображення | Flicker Free, Low Blue Light, CrossHair, HDR 10, low input lag, Motion Blur Reduction, AOC Shadow Control, Game Colour |
Технології синхронізації | Adaptive-Sync |
Тип монітора | З вигнутим екраном, Безрамковий, Широкоформатний, Для відеомонтажу, Геймерський |
Яскравість | 300 кд/м2 |
Дисплей | |
Діагональ дисплея | 31.5" |
Роздільна здатність | 2560 x 1440 |
Тип матриці | Fast VA |
Час реакції матриці | 1мс (GtG), 0.5мс (MPRT) |
Частота оновлення екрану | 180 Гц |
Інтерфейси | |
Інтерфейси і підключення | 2 х HDMI, 1 х 3.5мм Mini-Jack, 1 х DisplayPort |
Додатково | |
Вбудовані колонки | немає |
Особливості | гніздо для замка Kensington |
Регулювання положення | регулювання нахилу |
Також шукають | TFT, LCD, великі, для фільмів, 2024 |
Додаткові характеристики | |
Підсвітка | WLED |
Фізичні характеристики | |
VESA | 100x100 мм |
Вага без упаковки | 7.31 кг |
Вага з упаковкою | 9.91 кг |
Колір | чорний |
Розміри без підставки | 709.4 x 425.2 x 96.6 мм |
Розміри з підставкою | 709.4 x 523.8 x 265.3 мм |
Інші характеристики | |
Гарантія, міс | 36 |
Регулювання нахилу | -3° ~ +21° |
Артикул | CQ32G4VE |
Країна виробництва | Китай |
Модель | CQ32G4VE |
Електричні параметри | |
Споживана потужність в робочому режимі | 35 Вт |
Споживана потужність у режимі очікування | 0.3 Вт |